Fullt frääääs!

Har precis kommit hem från stallet och sitter nu och trycker i mig en väldigt sen frukost! 

Boxarna är mockade, vatten är påfyllt och 3 hästar är tömkörda. (Stina, Quando och Älgen) 

Tanken är att jag sen skall åka ut och motionera gamlingarna innan mamma kommer ut och hjälper mig med de unga och resten som är kvar att göra i stallet. :) och sen skall jag ut till Traume och hoppa Caprinha vid 19. 


Castro och Stina skall nog få varsitt galoppjobb sen, kanske även lite klättring beroende på hur mycket tid jag har på mig, medans de unga bara skall få komma ut på en lugn tur. :) 


Ja såhär ser min Torsdag ut. Man har ju lite att göra fast man är arbetslös. Heh. ;) 


Har inte mycket bra bilder på mobilen, så ni får nöja er med denna! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0