Fredag!

Igår fick alla hästar börja med att longeras över förhöjda travbommar på morgonen, ja alla utom Lillen då såklart, för han fick en långpromenad i skogen tillsammans med mig och Bamsehunden. 
 
 
Sen på Em så fick Castro och Stina ett varsitt dressyrpass med mig på ryggen. Castro kändes riktigt fin och fräsch och Stina kändes helt okej, jag tränade mycket enkla byten eftersom vi misslyckades med dem i helgen. Galopp ner till skritt går väldigt bra, men sen blir hon lite på och vill gå upp i galopp med en gång och börjar då takta lite och blir ostadig i formen, självklart är detta pga att jag spänner mig! Så ja det måste vi/jag hårdträna på. :) 
 
 
Sen fick Q och Älg en 30min promenad på asfalt. 
 
 
Så ja igår fick även jag motionera lite, först en 1h promenad med Lillskiten och sen en 30min promenad med de andra två tokarna. Det är bra för min korvkropp det! ;) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0