Finhästen

Precis kommit hem från hoppträning med Pommeroy. Den hästen alltså, satan i gatan så fin han är. Sitter typ och ler hela tiden. Hih. 

Hoppar som en Gud gör han, men det var väl kanske inte någon överraskning för någon. ;) Och idag fick jag även en väldigt bra känsla, självklart är det långt ifrån perfekt, men det tar sig mer och mer iaf. Sen att jag flänger runt lite i hans stora galopp och han nog undrar ibland vad jag håller på med är en annan sak. Haha asså det är helt sjukt hur mycket det rör sig där uppe när han kommer igång med bakbenen, det går typ inte att hålla skänklarna still. ;) 

Men som sagt så njuter jag varje sekund där uppe, och jag är otroligt glad att jag får chansen att rida honom. Fina fina Pommeroy. 

Såhär ser jag typ ut när jag sitter där uppe! Hih


Finaste bruna! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sälj dina hästar och köp honom!! :-)

2014-03-13 @ 08:24:40
Postat av: Anonym

Jag log när jag fick titta på! Ni är så otroligt fina tillsammans! Passar som handen i handsken!!!:-) tack Ronji för att du ställer upp<3

Svar: Aw gullig du är! Det är jag som skall tacka!! Älskart! :) <3
Ronja Håkansson

2014-03-13 @ 22:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0