Bra slut, verkligen.

Ja här går det bra. Mor och jag var ute och red i skogen. När jag skulle sakta av Castro till trav från galopp så kom mamma alldeles för nära hans rumpa så då blev han arg och sparkade efter Stina, men istället för att träffa Stina så hamnade mammas smalben imellan och jävlar vilken smäll han fick in. Mamma skrek till och hamnade i backen. Och för att göra en lång historia kort så kan jag meddela er att hon nu ligger på akuten med brutet ben och inväntar svar om det behövs opereras eller inte. 

Ibland är det kul med hästar, eller hur? 


Så nej det blir ingen hoppträning för Ninna ikväll. Älgen fick en till vilodag. ;) 



Här är en liten söt bild på min nya minimini kompis Sven. Han är en väldigt tam och mysig kompis, dock tror jag anledningen till detta är råttgift, men ja söt är han iaf och lika bred som lång, vilket var typ 3cm. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0