Visste ni detta?

- Quando var typ såld till en annan innan jag köpte honom, men de drog sig ur när de rönkade och upptäckte att han hade lös benbit. (är dock inte helt säker på detta) 
 
 
- Castro har i sina yngre dagar blivit riden av Rolf-Göran Bengtsson, efter 30 min hade han sagt något i stil med "Här har ni något att bita i", haha och den hästen köpte jag, inte konstigt att jag har lite problem vissa dagar ;) 
 
 
- Jag har precis skickat iväg ett "CV" till ett stall på fastlandet, antagligen lär det inte bli något, men ett steg närmre flytt iaf ;) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin blogg!

Svar: Tack så mycket! :)
Ronja Håkansson

2014-01-14 @ 11:07:43
URL: http://fiiaaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0