Vaccination och Storm.

Har precis varit hos tandläkaren, självklart hade jag perfekta tänder som vanligt, typ kliniskt rena, haha, hur nu det kan vara. ;)
 
 
Tanken var att jag skulle motionera två hästar innan Peter kommer och Vaccinerar, men nej jag tror att varken jag eller mina hästar har lust att göra något i denna storm. Och efter så kan de ju inte gå hårt, så ja antingen så vilar dom idag eller så tar jag och mamma en liten promenad sen ikväll om vädret blivit bättre.
 
Annars så skall jag motionera Olivias häst, där finns det ju ridhus. ;) Måste bara kolla upp om det är ledigt eller inte, men på Fredagar så borde det väl inte vara allt för upptaget tycker man. ;)
 
 
Nej om jag skulle ta och gå in och byta om (siiter nämligen inne hos min mormor och äter upp alla hennes vindruvor) och sen åka vidare till de fyrbenta. Åh äckliga väder..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0