Tisdag.

Började hästdagen med att rida en tur i skogen på Aquino (en kompis häst som jag skall motionera nu några dagar när hon är på fastlandet) Jag tycker då att Q har ganska stor galopp, men ja den är inget jämfört med A's, satan vad ont jag hade i magen på vägen hem. Haha 
 
 
 
Q och Ä fick en 30min promenad på asfalt vilket avslutades med att jag tappade båda så att Q travade upp mot stora vägen precis när det kom en bil, dock räddade Stina honom med att gnägga så att han vände och travade till henne istället. Anledningen till varför jag tappade dom var för att jag tänkte att Q kunde hoppa över diket först så väntade jag och Ä på andra sidan så länge eftersom han alltid skall hoppa på en, men ja han tog självklart ett supersprång så att jag tappade honom och i samma veva så tappade jag även Ä då hon inte följde med i rycket. 
 
Men ja alla lever och mår bra iaf, nästa gång får jag nog ta longerlina så att jag har lite mer att hålla i. ;) 
 
 
 
 
 
 
Stina fick en liten galopptur i skogen, egentligen skulle vi klättra, men eftersom det var helt svart och jag var livrädd för alla buskar som såg ut som människor så höll vi oss tilll gångarten galopp, då är det ingen som hinner ifatt oss iaf. ;) haha 
 
 
 
 
 
 
Castro fick bli tömkörd på stallplan, bara skritt och trav. Allt fokus låg idag på att han skulle komma igång med sina sega små bakben, jag kan väl inte påstå att jag fick någon speciell snurr på dom, men en liten skillnad såg man iaf. :) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0