Onsdag.

En häst galoppjobbad, en skogsriden och två ängsridna, ja det är vad mina djur fått genomlida idag.

Alla har skött sig fint, Castro verkade tycka det var väldigt kul att få komma ut och testa lite nya stigar och pulsa lite i snön nere i dikena.

Stina tyckte nog jag var jävligt jobbig som kom på idéen att galoppjobba på en åker full med snö, hennes korta små korvben fick nog jobba endel idag. ;)

Quando hade världens härligaste galopp idag. Eftersom han har lite halvtaskig bjudning i galoppen så samlar jag och jobbar han väldigt sällan i den just nu, utan istället får han gå i en större lite mer lös galopp i lätt sits och ha mest fokus på att han verkligen går fram när jag ber honom och faktiskt så blir han bättre och bättre hela tiden. Men ja att hitta en häst med behagligare galopp än han är nog svårt, han är fin han min lilla tönt!

Älgen var lite små galen idag när mamma red så hon skrittade och travade bara. ;) hon är lite rolig den hästen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0