Kort om helgen.

Eftersom jag inte orkar gå fram och hämta datorn (den ligger trots allt säkert 3m bort) men ändå vill uppdatera er lite så kommer här väldigt kort info och dåliga bilder från helgens hoppkurs för Erling.


Älgen har varit väldigt jobbig med sin höger galopp, vänster är helt okej, men höger kan hon gå typ två språng rent och sen byter hon, men ju längre man rider desto bättre blir hon och kan hålla den i stort sätt hela tiden.
Iaf så har hon hoppat riktigt bra! Bjudningen har väl inte varit den bästa och vi har vinglat fram lite, men sprången har nog varit finare än någonsin. Fin Älg!


Quando har riktigt överraskat mig, han har aldrig riktigt bjudit på hinder förut, alltid hoppat men man har väl inte känt någon riktig glädje till hinder om ni förstår hur jag menar. Men i helgen (speciellt idag) så har han verkligen varit pigg och tagit tag i hindren, vilket gör allt mycket enklare och roligare för mig. Sprången har varit bättre än förut och vi har haft väldigt kul. Han är fin min lilla gris!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0