Kommentar+Svar

Anonym

Åka och hälsa på?

 

Svar: Har länge täänkt att göra det, dock har väl tanken varit att vi isf skulle ta det i samband med tävling, men tyvärr har vi inte hittat någon bra i närheten som passat att åka till och att åka "bara sådär" är ganska svårt när man har 5 hästar att lämna åt någon annan här hemma. Sen vet jag att jag kommer bryta ihop fullkomligt och bara vilja ta med han hem, haha, så på ett sätt är det nog bäst att inte åka och hälsa på honom, jag känner mig själv, jag är alldeles för blödig när det kommer till den ponnyn och det var jävligt svårt för mig att lämna bort honom. Har nog aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv sammanlagt som jag gjorde den dagen och han bara stod och nosade mig i ansiktet och förstod ingenting. Min bästa! <3 

 

 

Enda bilden jag har på denna datorn tyvärr. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0