Kommentar+Svar

Anonym

Hur är det med Curt?

 

Svar: Jo jag tror nog att han har det ganska så bra. Vi sålde/bytte honom mot Älgen, till ett ställe där de hade ridläger på somrarna och sen hyrde ut hästarna (oftast stod de kvar på samma ställe) på vintern och tanken var då att han skulle gå i deras verksamhet, vilket han också gjorde, men sen efter 6(?) månader så såldes han till en tjej som ridit hos dem ett tag och hon har honom fortfarande. Jag tror nog han trivs väldigt bra och tjejen som rider honom verkar älska han precis lika mycket som jag gör. Så det känns bra, dock saknar jag honom självklart varje dag och önskar att han fortfarande stod hemma hos oss. Min lilla prins! <3 

 

 

Väldigt passande grimma också. ;) Kan inte förstå att det snart är 2 år sen jag såg han sist, i nästan 10 år fanns han där i mitt liv varje dag, alltså halva mitt liv, världens absolut bästa! <3 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åka och hälsa på?

2014-01-24 @ 14:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0