Kommentar+Svar

Anonym

Har du planerat någon fastlandstävling ännu?

 

Svar: Tanken är att vi kanske skall ta en tripp till Västerås 15-16e Februari. Och då med Castro, kanske att vi hittade en tävling till Stina samtidigt så att vi tar med båda, men inget är bestämt ännu, anmäld är jag men som sagt vi får se hur det blir. :) 

 

 

 
 

 
 
ida

Hej! Skulle man kunna få rida någon sorts lektion för dig? :) få hjälp osv

 

 

Svar: Jag har väl aldrig hållt lektion för någon förutom Molly när hon red Curt, och ja min moder också men nej det brukar väl inte bli så bra. ;) Hehe. Nej men visst skulle jag kunna försöka mig på något sånt, men jag tror inte att ni skulle lära er speciellt mycket då jag är väldigt dålig på att förklara. Jag kan nog lätt se problemen osv men att sen förmedla känsla osv på ett bra sätt har jag svårt med. Men visst om det är någon som vill agera försökskanin så hör gärna av er. ;) 

 

 
 

Tycker ni är lite kassa på att fråga och kommentera osv, kan vara för att jag är ännu kassare på att svara, men ja ös på med alla era tankar, vad ni tycker om allt mellan himmel och jord, vad ni vill läsa om osv. Det är ju trots allt endel som klickar in här varje dag och någon måste sitta inne på lite funderingar så kör på nu för fan! ;) 

 

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Skulle oxå vilja rida lektion för dig! Du är super duktig!! <3

Svar: Åh tack så mycket! :)
Ronja Håkansson

2014-01-22 @ 10:45:47
Postat av: Anonym

Hej! För att ta fördta steget till att köpa en egen häst, vad ska man tänka på, hur letar man efter "bra" hästar, hur, när o varför fick du din första häst? Kramisar :)

2014-01-22 @ 19:34:36
Postat av: Molly Lundquist

Jag tycker att du var jättebra som tränare, rekommenderar dig starkt till alla! :)

Svar: Aw gullig du är! Tack så mycket! :)
Ronja Håkansson

2014-01-26 @ 20:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0