Hjärtekross.

Idag har jag sorg, min älskade Ivan ramlade nämligen i backen när jag var på Apoteket och skulle gräva fram lite pengar. Pang sa det så splittrades skärmen i tusen sprickor och mitt hjärta likaså! Min vackra lilla Ivan som klarat av höga fall ner på hårda golv utan skydd, en tur ner i toaletten på jobbet där han fick ligga i någon minut då jag inte riktigt visste hur jag skulle få upp han, blivit dränkt i alkohol då jag lämnade han utan uppsyn på bordet på en förfest, legat i bakfickan när jag ramlat på rumpan (ett antal gånger), ja allt detta har han klarat av utan att få större skador, men idag så blev det för mycket för honom och han gav upp. Visst fungerar han fortfarande, men jag ser inte jätte mycket och under denna tid som jag skrivit detta inlägg så har jag nog fått sisådär 500 små glasbitar i min tumme, han som var så smekvänlig förut. Snyft.



Kommentarer
Postat av: Fanny

Den oturen hade jag med i höstas, den har klarat sig finfint ändå. Ska skaffa en ny mobil så har inte bytt skärmen än :)

Svar: Ja jag har satt på en plast nu så det fungerar helt okej, dock är det lite svårt att se bara. ;) haha
Ronja Håkansson

2014-01-31 @ 16:06:46
URL: http://www.falschfahrer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0