FinPonnyn!

Igår fick Stina sig ett pass för Fia igen. Denna gång var hon väldigt abitiös och gjorde lite mer än vad hon skulle, men det är ju bättre det än tvärt om iaf. ;) 
 
 
Iaf så ville hon inte riktigt släppa ner formen klokt utan gick lite hög och kort lite för ofta, och eftersom hon inte har den längsta och biffigaste halsen så ser hon väldigt spänd ut när hon går så, men ja när hon gick rätt så var hon riktigt fin! 
 
 
Tränade lite mer på Piruetter denna gång, vilket hon förstår mer och mer, men allt blir ju så mycket svårare när varken hon eller jag vet hur det skall kännas och vara, men vi försöker iaf.  Annars tränade vi även mycket Sluta och Öppna i trav, vilket jag alltid blir nerdömd på då hon är för rak, vilket beror på att jag tycker att det känns som att jag böjer sönder henne när vi gör rätt, vilket jag såklart inte gör, men det känns så för mig. Svårt att förklara men ni kanske förstår hur jag menar ändå. ;) 
 
 
Hon är verkligen rolig att rida den där lilla ponnyn när hon är på jobb humör, hon är otroligt känslig och lyssnar på varenda liten hjälp, vilket dock gör allt så mycket svårare för mig, jag har ju absolut inte full koll på min kropp, så ja hon gör alltid allting lite före mig då jag avslöjar lite för mycket, lite för tidigt med mitt kroppspråk. ;)  
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0