Film på Q.

Det tog lite längre tid än tänkt eftersom datorn inte ville sammarbeta med mig så jag fick göra om allt på den gamla datorn istället, men här kommer den iaf. :)
 
Jag är fortfarande alldeles för stel i mina armar, men jag jobbar på det hela tiden. Han är även lite jobbig med sitt huvud nu när jag tvingar han att gå i en lite högre form, men det har dock varit värre, så det blir bättre och bättre. Annars tycker jag att det gick väldigt bra, visst har vi mycket kvar att jobba på, men vi är på god väg att hitta varandra iaf. :)
 
 
Eller vad tycker ni?
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym :)

Ser jättefint ut! Mycket mer samspelt. Han ser nöjd ut, du sitter stadigt och rider bestämt (bra). Han gör inga krumbukter. Lite kul att han har svansen rakt upp, typ ;-)

Svar: Åh tack så mycket, vad glad jag blir! Ja vi börjar hitta varandra nu, det har tagit sin tid dock. ;) Haha ja jag vet inte riktigt vad han håller på med (svansen), och det blir typ bara mer och mer hela tiden. haha Knäpphästen. ;)
Ronja Håkansson

2014-01-27 @ 22:00:34
Postat av: Emma.p

De ser helt perfekt ut! Ni passar som
Handen i hansken :) <3

Svar: Åh vad gullig du är! Tack så mycket! :D
Ronja Håkansson

2014-01-28 @ 11:39:43
Postat av: Sofie W

Åh vad fina ni ser ut tillsammans!!

Svar: Åh tack så jätte mycket! :)
Ronja Håkansson

2014-01-31 @ 16:11:06
URL: http://sofiewir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0