De andra fyra

Mor och jag tog en barbackatur på ängen med fuxarna, hon på sin och jag på min. ;)

Castro hade till en början bara ett tempo, en takt och en form, han var absolut fin och snygg utåt, men ja jag kunde väl göra lite vad jag ville där uppe utan att han brydde sig, tänkte ett tag att vi kanske skulle ta oss lite fortare fram så jag la på lite mer skänklar, men inget hände så jag la på lite mer, men nej han levde i sin egna lilla värld. Haha han är lite rolig ibland den där, jag fick helt enkelt åka med tills dess att han kände att han var tillräckligt varm i alla kroppsdelar för att kunna göra det jag tänkte. Smart gubbe det där! ;)



Q blev riden innan Älg i ridhus. Lite stel åt vänster men annars fin. Helt ok bjudning och skötte sig exemplariskt! Inget hårt arbete utan bara mest fokus på bjudning och form. :)



Lillgrabben fick bli lite longerad idag, på liten volt i lugn trav så att han skulle förstå att det var runt runt runt han skulle. Drog sig ganska mycket åt de andra hästarna i stallet, men var faktiskt riktigt duktig, mycket beröm och mycket morötter! Duktig bebis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0