Blääää!

Kan man något annat än hata detta jävla väder som vi har nu för tiden?. Visst snö på marken och några minus grader är väl helt okej, hästarna får pulsa lite och sätta nya och andra muskler osv, men måste det nu blåsa så jävla mycket? Varje dag? Usch jag hatar det verkligen(!) 
 
 
Iaf så skall alla hästar motioneras idag. Stina skall nog få sig ett rejält galoppjobb på ängen medans de andra tre får en varsin tur i skogen. Ser verkligen fram emot att gå ut i detta väder.. ;) 
 
 
 
Annars så skall jag åka och införskaffa mig lite nytt spån då vårat har tagit slut. Och sen kanske jag skulle iväg ikväll. Vet dock inte hur det blir med det, men ja jag måste prata med mor först och se om hon kan tänka sig att ta ut djuren imorgonbitti! ;) 
 
 
 
Nej något gott i magen och sen samla krafter för att orka ta sig ut i denna underbar storm!... 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin, bara ben och hud längtar vi efter :)

Svar: Sommar är allt bra underbart! ;)
Ronja Håkansson

2014-01-31 @ 14:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0