5 hästar senare..

Fy fan säger jag bara! Fy fan vilken jävla värk jag har i hela kroppen just nu.

Jag visste att jag inte var speciellt vältränad, men så här kass trodde jag faktiskt inte att jag var. Haha

5 hästar har blivit klokt ridna idag, varav en har monstergalopp, en har backtränats, en har blivit riden barbacka och två har styrkehoppats. Och jag, jo jag har gjort allt detta, något jag typ gjorde varje dag förut, men på senare tid har jag ja kanske inte utsatt min kropp för riktigt så här pass mycket ansträngning speciellt ofta.


Dock har allt gått riktigt bra och jag är nöjd med alla hästarna, och faktiskt lite mig själv också, så det är väl helt okej att ha en strålande smärta genom hela kroppen så fort jag rör mig. Vill inte ens veta hur stel jag kommer vara imorgon. Haha min kropp är verkligen inte skapt för att anstränga sig. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0