2013 (Juli)

- Älgen började med att lyckas sparka på sig på ena frambenet, vilket gjorde att hon var lite ofräsch någon dag= ännu mer vila. 
 
 
 
- Jag ignorerade bensinlampan som lyst ett tag i bilen, och ja det slutade med att jag bara kom halvvägs hem och pappa var tvungen att komma med extra bensin. Svar nej han var inte speciellt glad på mig... ;) 
 
 
 
 
 
- Q tappade lite energi och var därför inte jätte rolig att rida. 
 
 
 
- "Vi" körde av åkern och fick gräset inplastat, hela 30balar räckte det till, vilket visade sig bli väldigt blandad kvatite på, vissa balar blev riktigt bra och andra balar har vi fått kasta. Men det har iaf varit väldigt bra att vi kunde fixa eget foder nu när det verkligen är brist på den varan. Dock börjar vårt ta slut nu... Panik.. 
 
 
 
 
 
Sen tog jag en pause i bloggandet så jag vet inte riktigt vad jag gjorde under resterande del av månaden. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0