Mr Mc Snål

Råkade göra så att Herr Snål hittade hit igår, vilket absolut inte var min mening, jag tänkte att han kanske ville veta att han snart är tillsammans med en kändis och sände då en bild på min statistik till honom, tanken var absolut inte att han skulle hitta hit och läsa allt konstigt/ lite halvt patetiskt som jag skrivit under åren... 
 
Fula gamla bilder började strömma in på facebookchatten tillsammans med ett hånskratt. Paniken inom mig blev olidlig, hur skulle jag nu ta mig ur detta? Jag hade lyckats hålla denna del av mitt liv gömd i flera månader, men nu är den utlämnad. Ett tag där så visste jag inte riktigt vem som skulle bort, han, jag eller bloggen..
 
Denna blogg är inte till för icke hästfolk, så min fråga är- går det att blockera den enbart för honom? Så jag kan fortsätta att skriva vad jag vill utan att behöva tänka på vad han tänker och tycker.
 
Denna man är tvärt emot mig själv, han ser inte värdet i många likes eller att vara uppmärksammad på detta vis, jag däremot strävar efter en högre siffra för varje dag, se mig, hör mig, ta på mig. Så jag vet att han dömmer mig och kommer se på mig på ett helt annat sätt efter detta. "Du överdriver nu" tänker ni, men nej det gör jag inte, för hans nya smeknamn för mig är Miss Ego... 
 
Jag ser ingen fortsättning efter detta, jag grävde min egna grav och la mig där självmant.. Och Allt jag ville var att visa min storhet.... 
 
 
Det finns ingen bildsom kan visa det mörker jag känner inom mig just nu, så därför får detta bli ett bildlöst inlägg, just för att visa hur tomt mitt liv är just i denna stund... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0