Måndag

Idag har jag varit seg, eller egentligen inte eftersom jag har varit igång hela dagen, men jag har lagt tid på helt fel saker. Istället för att åka till stallet och rida så åkte jag och köpte blommor och satt och fixade med dom här hemma. Sen när jag väl kom ut till stallet så började det regna och då hade varken jag eller hästarna lust att motionera, men Castro fick en tur I skogen iaf och sen får jag motionera resten imorgon vilken egentligen var tänkt som vilodag. Men jag fick iaf Quando klippt, så det var ju alltid något, sen att det tog typ 2h längre tid än vad det borde är en helt annan sak. Förstår inte hur en människa kan vara såhär långsam som jag är, men bevisligen så går det ju.. 
 
 
Imorgon är det sista hoppträningarna för året för mina hästar. Quando och Älgen får den stora äran att hoppas, tanken var ju egentligen att Q inte skulle hoppas något mer detta år, men eftersom mamma inte kan vara med imorgon så ville vi inte åka med Binge då det inte går att lämna han själv i bussen. Men ja tanken är att han bara skall få hoppa lite lågt och kul, inte någon press osv, och med tanke på hur pigg han varit på sista tiden så lär han väl vara helt galen imorgon när han äntligen får se kloka hinder igen... Men det är kul att han tycker det är kul, sen att all kontroll försvinner samtidigt är ju kanske mindre kul för mig som sitter där på ryggen... Vi får väl helt enkelt se om jag kommer hem hel eller inte. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Katrinne

Härlig bild! Kul att ha hittat in till din blogg. Ska fortsätta att läsa... :)

Svar: Tack så mycket, vad kul att höra! Du är så välkommen så! :)
Ronja Håkansson

2015-01-01 @ 18:21:56
URL: http://ryttare.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0