Lite mer nytt.

Kom på att jag inte gett er allt nytt som hänt i mitt liv dessa månader som jag varit borta, så här kommer lite till. 
 
 
- Caprinha är såld, så henne rider jag inte längre. 
 
 
- Jag har börjat hoppa Cloé igen på Torsdagar för Gill nu när Caprinha är såld. Klara fick bara låna mig tills Caprinha vart såld så nu ville Ann-Sofie ha tillbaka mig till Cloé, lite gulligt faktiskt! Gill blir då aldrig av med mig och min krokiga hållning. Haha. ;) 
 
 
- Jag har ännu lite mer ångest inför framtiden, jag måste komma ifrån denna ö inom snar framtid. Jag har en liten tanke om att söka jobb på ett visst ställe på fastlandet (inget som har med hästar att göra), men då måste jag få med, ha tid och ha råd med alla mina djur. 
 
 
- Vi har införskaffat en ny dressyrsadel, så nu behöver jag inte längre bli söndertrasad mellan benen varje dressyrtävling och träning. 
 
 
- Jag har även börjat träna dressyr på Stina och Quando. Det var på tiden, tänkte nog de flesta nu kanske.. Haha. Men ja lite så är det väl. Jag har trots allt tävlat dressyr på Stina i 4(?)år nu, med lite avbrott för skador och dräktighet, och under alla dessa år så har jag inte ridit en enda dressyrlektion, inte på Stina iaf, Q har väl fått genomlida 3-4st kanske. ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0