Kommentar+Svar

 
Anonym

Vad har du för tävlingar inplanerade den närmaste tiden?

 

Svar: 

I Helgen skall Herr Q till Puser och hoppa 1.10m och 1.20m. Hur det skall gå har jag ingen aning om, jag hatar Puser mer än vad jag hatar, ja allt jag någonsin hatat. Jag har till och med fått Castro att vägra ut sig i 1.20m på den banan, så nej det är kanske inte riktigt min favoritbana om vi säger så. Men ja med Q så känns det dock inte så jätte skräckinjagande, han bryr sig inte så mycket om jag rider sämst eller inte, han kör sitt egna race ändå, typ.. ;)

 

Annars är väl bara två dressyrtävlingar för Stina inplanerade än så länge. 7 September och 20-21 Sseptember. 

 

Tävlar ju enbart på Gotland nu för tiden, så då är jag väl med på de tävlingarna som är här nere helt enkelt. Men snart är nog lilla Q redo för att komma iväg till stora landet. ;) 

 

 
 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du rida några fler lagtävlingar?

2014-08-28 @ 11:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0