Kommentar+Svar

Anonym

När ska ni ta hem honom och ska han få vara hingst eller ska ni kastrera honom?

 

Svar: 

 

Ja du det är frågan, det beror ju helt på hur han är. Om han är lung och ohingstig så får han väl vara det ett tag till. Jag har ändå ingen häst han kan gå med som valack. Quando verkar hata hästar som är mindre än han själv och Castro vart ganska irriterad på att Lillen ville leka hela tiden, och helst vill jag ändå inte ställa ston och valackar i samma hage. Så då kan han lika gärna gå som hingst i en egen hage som att gå som valack. 

 

Jag tycker nämligen om hans attityd som han har nu, så jag har han gärna som hingst ett tag till, men som sagt, om han blir jobbig och hingstig så åker kulorna med en gång, för sånt orkar jag verkligen inte med! 

 

Vet inte riktigt när han kommer hem, hans sommarkompis är såld, så när de nya ägarna skall hämta honom så hämtar vi vår grabb också, onödigt att separera på dom innan och de har fortfarande bete kvar osv. Så vi får se när jag får hem min lilla älskling igen, är dock grymt sugen på att börja arbeta mer med han nu. 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0