Urk...

Såg en ensam majs ligga på bänken i köket imorse, tänkte "ja varför inte äta en majs till frukost", så jag började skala bort allt det gröna osv medans jag tänkte "ja den ser väl inte helt fräsch ut kanske, men va fan jag tar bort de kornen som ser värst ut, lite dålig mat har ingen dött av..", så jag fortsatte med min vegitariska matlagning. 
 
Visst smakade den inte riktigt som vanligt, lite seg och småäcklig faktiskt, men man får inte vara så kräsen så den gick ner ganska snabbt ändå. Dock så vet jag inte om detta illamående och otrevliga känsla jag har i min mage just nu beror på denna halvdåliga majs eller om det bara är ren inbillning, men ja jag kan ju lugnt påstå att jag mått bättre.. 
 
Ronja Håkansson i ett nötskal "Jaja det får bli ett problem för framtida Ronja". men en sak dåtida Ronja alltid glömmer bort är att framtida Ronja inte heller tycker om att må illa osv... ;) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0