Onsdag

Idag blev jag inkallad på jobb efter lunch, vilket inte är något man tackar nej till, dels för att det ger mig några extra hundralappar på kontot och dels för att jag jobbar på en väldigt trevlig arbetsplats. ;) 
 
Pga jobb så fick mamma motionera C och S innan jag slutade, C på banan och S i skogen. När jag kom så tog vi en skritt+trav tur på Herr Q och Fru Älg. Jag red min mörkrädda herre som trodde att det stod troll i varenda buske, men han höll sig på marken och gjorde absolut inte något dumt, inte för att han brukar göra det heller iofs. ;)
 
 
 
 
Imorgon skall Q och Ä få naglarna klippta och Quando skall till och med få dyra lyxskor, hela 20:- dyrare än vanliga remont. Lyxhäst. ;) 
 
Sen skall Lillemor känna igenom iaf Älgen, egentligen Quando också, men eftersom han skall gå hårt dagarna efter så får vi skjuta på det så att han inte får träningsvärk. Får se om hon kanske kan ta Stina istället. :) 
 
Vad mer? Jo Quando och jag skall försöka överleva en dressyrlektion för fastlandstränare på Fredag, hur det skall gå har jag inte någon aning om, och jag kan inte påstå att jag längtar riktigt lika mycket till det som till hopplektionen nästa Tordag.. Men ja vi kan ju inte göra så mycket annat än att skämma ut oss iaf. ;) haha 
 
 
I helgen skall även Q och C hoppa två klasser på "hemmaplan", (det är väl inte riktigt hemmaplan längre då jag inte tävlar för WRK längre, men...). Q skall gå 1m + 1.10m och Castro 1.20m + 1.25m. 
 
 
Erkänn att han är den finaste häst ni någonsin sett!! ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kunde du vara med i WRKs KM? Är du med i två klubbar? :)

2013-09-19 @ 14:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0