Några saker ni kanske inte visste om mig...

- 9/10ggr jag tar starkt tuggummi, mörk choklad eller borstar tänderna så nyser jag. 
 
- Lite för många har trott/tror att jag är lesbisk, de flesta har trott att Sara är min flickvän, haha. Men nej så är ju då inte fallet. ;) 
 
- Jag oroar ständigt mig för mina hästar, väldigt ofta tror jag att jag skall hitta dom skadade eller döda när jag kommer till stallet. 
 
- Jag hatar att prata i telefon, speciellt att ringa till människor jag inte känner. 
 
- Jag har sällan turen på min sida, det går i arv tror jag. ;) 
 
- Mjölk är riktigt riktigt äckligt. 
 
- (detta är nog en punkt som chockar mina närmsta) Jag trivs när det är rent och fräscht runt omkring mig, men tyvärr är jag alldeles för lat för att hålla det rent. 
 
- Många anser mig nog som ganska pessemistisk, men jag själv anser mig mer realistisk. 
 
- Enligt mig är inte mina hästar finare, har mer kapacietet eller charmigare personligheter än andras, men det betyder inte att de är mindre älskade än andras hästar som sätts på pidestaler och anses som världens mest talangfulla hästar. Jag kan helt enkelt se mina hästar ur andras ögon samtidigt som jag älskar dom mest av allt på hela jorden, om ni förstår hur jag menar. ;)
 
- Jag är helt övertygad om att jag någongång kommer att leva precis det livet jag vill, hur det skall gå till har jag ingen aning om dock. Haha 
 
- Jag vet inte hur många gånger jag ramlat i trappor, det finns en stor risk att dessa någongång kommer att bli min död. ;) 
 
- Jag är alltid rädd för att folk skall kunna läsa mina tankar och när jag börjar tänka i dessa banor så är det ganska jobbigt att vara ägare till min hjärna. 
 
 
- Jag tröttnar ganska snabbt på de projekt jag börjar med. 
 
- Jag hatade rosa när jag var liten, men har tagit igen det nu på senare år till mina föräldrars förtret. haha 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0