Min FinGris.

Han flyger, jag flyger ännu mer. Det roligaste är att när man ser på filmen från träningen så ser det inte så spektakulärt ut, visst han hoppar ganska fint och runt osv, men inte så mycket mer än så, men sätt er där uppe på den där korta och runda ryggen över ett hinder på 1.10m+ så får ni känna på hur det känns att tappa all balans ni trodde ni hade och flyga som en vante. Och då har han inga muskler för tillfället, hur fan kommer det då bli sen när vi byggt upp honom?
Någon som vill ta över honom då kanske? För jag lär inte kunna sitta kvar i de sprången om jag har svårt att hänga med nu. Haha
Men fan vad fin han börjar bli nu, två träningar för Erling så börjar vi hamna på rätt spår, helt sjukt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0