Måndag.

Skall snart åka iväg till mina fyrbenta vänner, först skall jag bara laga lite god mat till mig själv (nudlar). 
 
Castro och Stina skall ridas hemma , antagligen dressyr. Och Quando skall på hoppträning, villet jag är lite emot då jag tycker han gått ganska hårt under denna helg men min moder tyckte annat, men han skall iaf bara få det enkelt idag och inte maxa något. :) 
 
Annars har dagen varit fruktansvärt lugn, bara suttit framför tven hela dagen. Resterande del av veckan lär väl bli likadan också då jag inte skall jobba något.. Jag får helt enkelt sysselätta mig med att städa stallet eller något annat kul.. 
 
 
Nej mot matlagandet, idag skall jag hålla mina fingrar från kniven också, igår gick det mindre bra när jag skulle skära i en majs, hehe. Classic Ronja. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0