Måndag.

Castro
 
Red honom på klöverängen. Han var verkligen apfin idag, precis där jag ville ha honom. Dock tog vi inte något jätte pass eftersom det tar lite på dom att vandra runt i klövern. När jag ramlade av Q där så höll jag på att dö efter 2 springsteg, men sen har jag ju dock kondition som en 90 åring också. ;) 
 
 
 
 
 
Quando
 
 
Eftersom det blåste som satan och jag var själv i stallet så hade jag inte jätte stor lust att rida honom själv på en stor åker, så istället fick han då bli tömkörd, bara i skritt och trav. 
 
Till en början var han ganska spänd och spände hela ryggen osv, men efter ett tag så kom han igång fint och såg riktigt trevlig ut. :) 
 
 
 
 
 
 
Stina
 
 
Dressyrponnyn fick leka hopponny idag. Denna gång hade jag dock ett babypelham samt martingal så hon inte kunde skena runt med mig som en galning. ;) 
 
Hon var faktiskt riktigt fin, som vanligt hoppade vi bara väldigt lågt då både jag och hon trivs bäst på den höjden tillsammans. Så fort det blir lite högre så spänner vi oss och då blir sprången otroligt obehagliga, så vi håller oss till de höjder där vi hoppar runt och fint osv. Det är ju inte precis som att vi skall satsa på hoppningen precis. ;) 
 
Film kanske kommer senare. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0