Kommentar+Svar

 
Anonym

Vad kostar ett nät?

 

Svar: De ligger väl mellan 200-1100:- beroende på vad man vill ha för storlek på näten. Jag tog strl 120*90cm vilket är den vanligaste storleken på nät i box. De vanliga ligger på 297-324:-/st, men de jag valde var en sort som de tagit hem/skapat(?) som blev mindre lyckat då det inte går att tvätta i varmt vatten, den yttre kanten krymper tydligen, å därför kostade de "bara" 200:-/st+frakt. Förutom att de krympte så var det inte något annat fel på dom. 

 

Ni kan själva gå in HÄR och se vad de har, vad jag har hört så skall dessa nät vara de som har bäst kvalité iaf. 

 

 

 
 

 
 
Anonym

Sälja de hästar du har och köpa en riktigt bra hopphäst?

 

Svar: Visst det är alltid ett alternativ, men om det är det jag kommer välja är jag väldigt tveksam till.. 

 

 

 

 
Anonym

Bor du inte vid stallet längre?

 

Svar: Nej för tillfället bor jag i stan hos mina päron, anledning till detta är att min farfar skulle hyra ut det huset jag bodde i under sommaren och nu vet jag inte om jag kommer ha råd att bo kvar eftersom jag inte har någon stadig inkomst. Hästarna står dock kvar och kommer att göra det hela vintern. Hur det blir med mig vet jag inte. 

 

Någon som har lust att dela hus (och hyra) med mig? Jag är otroligt renlig(?) utav mig och lätt(?) att leva med. ;) 

 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0