Fin Åsnan.

Jag har sagt detta förut, men jag säger det igen, jag vill ha hem min lilla Åsna NUNUNUNU! Han är verkligen den mest underbara individ jag någonsin mött på, okej han och Curt ligger på delad första plats. ;) 
 
Han är gosig, blir alltid glad när man kommer, världens snällaste mot andra hästar, väldigt försiktig mot oss människor (oftast iaf) och med tanke på vad jag tillät honom att göra som föl så borde han vara ett jävla monster mot oss, hehe, han var/är ju alldeles för söt för att säga till. ;) Men jag lovar att om ni spenderat 5 sekunder med denna lilla plutt så hade ni också blivit förälskade. 
 
 
Tyvärr så lär han stanna på ponnymått dock, för jag tror knappt han vuxit en enda cm i sommar, haha. Men min tanke är ju då att han skall bli en superponny som hoppar 1.50m utan problem så att jag kan ha kvar han. (och så var det det här med att vara realistisk osv..) För jag vet inte om mitt hjärta skulle klara av att skiljas från denna underbara skapelse. Jag våldtog honom trots allt så fort han kom ut i stora världen (jag kunde inte hålla mig borta så han fick bli pussad av mig innan han fick träffa sin mamma, full av blod och annat mysigt, bästa pussen någonsin, haha) och sen dess har det inte gått en dag utan att jag utfört någon form av tidelag på honom. Gosigt! 
 
 
Okej tillbaka till verkligheten, jag saknar min pojke, jag vill köpa massa onödigt till honom, typ gulliga täcken som han kommer växa ur efter 2 veckor, skämma bort han med äpplen så att han blir lika odräglig som Castro, osv. Världens bästa lilla fjantponny! 
 
 
 
 
 
 
 
Som sagt, alldeles för söt för att säga till! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är han? Varför tar ni inte hem honom då?

2013-09-30 @ 07:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0