Dags att flytta?

Hittade idag en gård som jag förälskade mig lite i. Ett hus till mina föräldrar och ett till mig, ett stall med 10 boxar, solarium, spolspilta, en skrittmaskin, ett stort ridhus med förstaklassigt underlag, en ridbana, en galoppbana, bra skogsvägar, så ja varför inte tänkte då Ronja Håkansson? 
Min far var dock inte riktigt lika exalterad som jag själv tyvärr, han kommer med sånna onödiga frågor som tex "vad skall vi får 7,5 miljoner ifrån?" Inte ens meningen "Men Curt bor ju i närheten" kunde få han på fall, okej det är väl inte något som han bryr sig speciellt mycket om, men ändå, jag bryr mig ju desto mer. ;) 
Tyvärr kan jag inte få upp någon bild på det här för tillfället, men ja ni kan ju försöka övertala min far att köpa denna gård till sin underbart charmiga och väluppfostrade dotter som aldrig under dessa 21år som hans dotter gjort honom besviken.. ;) (Höhö)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0