Beställt

Jag har för väldigt länge sen satt köpstopp på mig själv, men nja det har väl inte riktigt stoppat mig från att handla trots allt.. Visst jag har hållt mig väldigt bra för att vara jag, men nya saker är lite för ofta på väg hem till mig. 
Just nu väntar jag tex på två västar från Horze, och sen råkade jag se att schockemöhle hade skapat ett täcke samt transportskydd som hade passat Castro + Larven fruktansvärt bra, och ja det är väl inte jätte billiga grejer kanske.. 
Men eftersom jag börjar känna mig själv ganska väl nu efter att levt med mig i över 21år, så vet jag att det finns en stor risk att jag beställer hem dessa inom snar framtid också....
Man lever bara en gång, eller hur?! ;) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0