Tisdag!

Skall snart åka ut och köpa foder till mina små guldklimpar till hästar, måste bara vänta på att min mormor skall fixa klart sig först då hon skall med, vilket kan ta sig ett litet tag eftersom hon alltid måste vara så himla vacker även om hon bara skall gå ut till brevlådan. Inte som en annan som går med dubbla mjukisbyxor, ljusblå gummistövlar, osminkad och luktar hästbajs blandat med parfym och kanska även lite svett. ;) Alla tänker vi olika.. Hehe
 
 
Annars så skall väl alla hästar motioneras. Någon utan mamma och någon utav mig, vad när och hur detta kommer genomföras är inte bestämt ännu, men röra på fläsket skall dom allehopan iaf. :) 
 
 
Nej om jag skall gå och se om tant börjar bli klar kanske. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva ett inlägg om alla dina hästar och deras starka och svaga sidor i hoppningen resp. dressyren?!

2013-10-08 @ 21:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0