Kommentar+Svar

Anonym

Vilken häst är det på bilden?

 

Svar: Det är Obelix, hästen som jag red mycket förut och skall börja rida lite igen tills de hittar någon annan som kan ta honom på "heltid". :) 

 

Så om det är någon där ute som vill låna en fin liten svart pålle så kan jag starkt rekomendera denna härliga kille! :) 

 

 
 
 

 
 
Anonym

Vart är han? Varför tar ni inte hem honom då?

 

 

Svar: Han är där han varit hela sommaren, alltså på bete ute vid Hästnäs med 3st andra åringar. Men han skall hem nu vilken dag som helst, vi har inte bestämt vilken eftersom vi tar ham han samtidigt som de andra bebisarna skall hem till sina "vinterhem". 

 

Anledningen till varför vi inte har haft han hemma vid våra andra hästarna i sommar är för att han behöver leka med sånna i sin egna ålder, inte för att jag typ någonsin sett dom in action då alla 4 verkar otroligt lata, haha, men ja i den åldern måste man låta dom vara hästar och inte stänga in dom ensam i en liten hage bara för att jag vill kela med han varje dag, så det är endast för hans egna bästa som han inte varit hemma.

 

Men snart så.... ;) 

 

 Världens vackraste bebis! <3 
 
 
 
 

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0