Herr Gris.

Idag har LillGrisen fått gå 1m-1.10m lokalt, dock är väl banorna mer som nationella på dessa tävlingar, men ja det är väl bra för framtiden iaf.

Framhoppningen var mot all kritik då den var stenhård, så nej speciellt mycket framridning blev det då inte.

1m kändes väldigt enkel, allt flöt på bra och han hoppade lagom bra, tror inte han var i en enda bom heller. Duktig! Så ja felfria kom vi i mål där!


1.10m kändes inte riktigt lika bra, här landade han i korsgalopp, hoppade som en galning på vissa hinder vilket gör att jag tappar balansen och då blir det väldigt av och på. Vi rev första hindret men annars var vi felfria. :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Menar du att banorna var svåra?

2013-10-06 @ 22:23:51
Postat av: Emma.P

Hej. Hur skulle du reagera om man kom fram till dig och sa att man var din idol? :)

2013-10-07 @ 16:43:55
Postat av: Emma.P

Jag menar att man var din idol ;)

2013-10-07 @ 16:45:07
Postat av: Emma.P

Jag kan ju inte skriva jag menar ju så klart att du är var min idol:)

2013-10-07 @ 19:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0