Ful gris.

Han är inte högt rankad på min "gilla lista " efter att ha jagat runt på min älskade bebis och trängde in han i hörnen. Som tur var är Lillgrabben lite mer snabbsvängd än vad Q är, så det slutade med att Q halkade halvt omkull med bakbenen rakt bak och fick nog ganska ont i kors och bakknän, just då tänkte man "det kunde du ha din fula häst" sen blev man lite orolig att han var svårt skadad, dock var han inte halt varken igår eller imorse så han överlever nog detta med.

Men ja efter att ha varit lite små dum mot Lillen imorse också så delade jag på dom, känns inte värt att Lillen skall bli skadad. Kanske att jag prövar att släppa ihop han med Castro, han gick ju med en shettis när vi köpte han så det kanske går.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0