Världens Bästa!

Här kommer filmen från Castros senaste start. 1.30m. Fin hästen hoppade helt underbart fint och allt kändes bara super, varför kan man inte alltid få den känslan för? (Nu vet jag självklart att det inte ser perfekt ut, men med tanke på hur det kan se ut ibland så är jag nöjd, hehe. Och jag vet att jag flänger i landningarna, men smärtan som uppstår i knät i landningarna iband är, ja inte jättebehaglig, därav dåliga landningar av mig och lite sken på Castro) 
 
Det finns iaf ingen som denna häst! Han är bara helt otrolig! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det är lite dåligt med tävlingar på honom nu för tiden. Längesen ni var på fastlandet tex?!

2013-11-01 @ 14:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0