Tisdag

Idag har jag varit i stallet i stort sett hela dagen. Fixat till 3 bäddar, då jag tagit ut det översta lagret, kört ut det till hagarna och sen lagt in nytt i boxarna. Så nu kommer de vara lite fräschare iaf i några dagar. Jävla grishästar man skaffat sig, det här med att skita på ett ställe och sen inte trampa runt det i hela boxarna verkar de inte förstått. ;) 
 
 
De små fick vila idag, egentligen var tanken att jag skulle ta en liten promenad med Q, men sen drog allt ut på tiden och när klockan var 14.30 och jag fortfarande inte hade ätit något förutom en skumtomte så kände jag att det nog var bäst att dra sig hemåt. ;) 
 
 
 
Castro och Stina fick iaf åka till ridhus sen, mor red Stina och jag Castro. Till en början hade jag noll motivation och orkade egentligen inte rida klokt, men sen när jag väl började tänka på allt Sylve sagt så kom jag igång klokt och verkligen försökte jobba med mina svaga sidor. Först blev det väl inte jätte bra, men sen när jag fick ihop alla mina kroppsdelar så fick jag fram en riktigt fin häst som jobbade bra bakifrån och var avslappnad. :) Han är ju fin min gamle man. ;) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0