My God.

Fick idag frågan om att rida på Clinicen för Sylve när han kommer ner på Fredag då Eneas skulle tävla istället. Dock så har Sylve bett om 2 st som tävlar högre, 1st ponny och en unghäst, så helst ville hon att jag skulle rida Castro, men nej det blir nog inte kul för någon, varken att se på eller att sitta på, det här med massa andra hästar, upprepningar av övningar och träning är inte riktigt Castros melodi, så därför får de/ni nöja sig/er med en yngre mer accepterande häst. ;) Haha
 
 
Hur fan nu detta kommer gå har jag ingen aning om, men ja det värsta som kan hända är väl att han säger att jag har noll talang eller känsla och borde sluta här och nu, för jag vet ju hur bra jag rider när jag blir nervös ibland. haha Jaja oavsett vad så blir jag iaf en erfarenhet rikare. ;)
 
 
 
Sir Quando har iaf blivit färdigklippt och fått trimmad man, pannlugg och öron, samt agerat försökskanin för det nya torrschampot som jag köpte på jobbet idag (inte mycket pengar man tjänar på att jobba i hästbutik när man handlar upp dom samma dag varje gång typ, men varför skall man samla pengar på hög?), och faktiskt verkade det väldigt bra! Skall testa det lite mer och se resultat i dagsljus och inte bara i total mörker. ;) Men i total mörker så får det 5 av 5 toasters. Kanonkul!
 
 
 
Tjolahoppsigaloppsen, nu skall jag gå och nervöskissa lite, vilket jag väl lär göra ganska mycket nu i några dagar framöver.. Höhö
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0