Möss var det här!!

Nu när det börjar bli lite kyligare så söker sig mössen in till stallet igen, inget jag tycker är jätte trevligt precis. Man ser dom precis överallt, idag har jag sett 3 st och i lördags hittade jag en död i Castros fina tävlingstäcke. Mys.


Förra året tog vi typ 40st (utan överdrift) och då tycker man att det inte skall finnas så jätte många fler, men de få som var kvar verkar ha skaffat sig lika många till. ;)


De små är ju faktiskt lite små söta, men sen har vi ju råttor också och de är mindre söta, fy fan när det sprang en stor jävel precis framför mig inne i Älgens box, jag slängde iväg grepen och sprang ut till bilen och åkte hem direkt. Haha fy fan vad hemskt. Äckliga djur.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0