Måndag.

Quando fick sig en liten tömkörningstur idag. Han var verkligen jätte fin i traven, galoppen inte riktigt lika fin, men ändå fin där med. Men ja traven, mums på han säger jag bara, satan vad snygg han kan vara, min lilla korv. ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Sen tog jag och Castro en tur i skogen. Barbacka galopp genom hela skogen. ;) Pigg häst om var mindre glad över att han inte fick springa så fort han ville. ;)
 
 
 
 
 
 
Sist ut för dagen var Älgen på hopplektion för Ninna. För tillfället är hon brunstig så koncentrationen är absolut inte den bästa. Till en början var hon riktigt jobbig faktiskt, lyssnar inte på mina skänklar och bjuder noll på hindren, men sen när jag väl fick henne att lyssna på mig så gick det bättre. Sprången var inte riktigt lika roliga som de brukar, men hon gjorde sitt jobb helt okej iaf. :) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0