Lördag.

Hästar 7.30-9.00
Smink+frukost+ombyte 9.00-10.00
Jobb 10.00-14.00
Lunch 14.00-15.00
Hästar 15.00-20.00
Mat+TV 20.00-Nu
 
 
Ja så har min dag sett ut idag, kanske inte jätte spännande, men helt okej. Jobbet gick fint, Stina hoppade riktigt fint och duktigt idag, lilla dressyrtanten kan hon med faktiskt. Älgen däremot är brunstig vilket gör henne mindre fokuserad på mig=hon gör lite som hon själv vill. Hoppar fint och villigt gör hon iaf. 
 
 
Mamma har ridit Castro i skogen idag medans jag jobbade och Quando fick en välförtjänt vila, min fina lilla korv. (Mer om Sylve clinicen kommer att komma upp senare någongång, även film) 
 
 
 
Bild tagen från Saras blogg. 
 
 
 
Såg att det var fler som tog kort, så om det finns någon liten risk att jag kanske fastnade på någon så får ni jätte gärna skicka dom till mig och ni har tid och lust osv, [email protected]. Skulle uppskattas till 10000.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0