Kommentar+Svar

Anonym

Hemskt vad du är dålig på att uppdatera nu för tiden. Vad händer i ditt liv liksom?

 

Svar: Anledningen till denna kassa uppdatering är att det inte händer så mycket i mitt liv för tillfället, sen att bloggen står still besöksmässigt gör det också ganska tråkigt att blogga faktiskt, men jag skall bli bättre, jag lovar. ;) 

 

Men ja jag rider lite, mockar lite, äter lite (mest godis), sover mycket, är halvt besviken över att jag aldrig kan få chansen till roliga saker och aldrig utvecklas med hästarna eller mitt liv, har panik över att jag börjar bli jävligt gammal, besviken på försäkringsbolaget, har inom kort tänkt försöka skaffa C-kort, hur det skall gå vet jag ej, funderar över hur jag skall kunna ta mig själv och 5 hästar bort från denna ö och leva drömlivet, ja ungefär det händer i mitt liv, mycket tänk och lite action helt enkelt. ;) haha 

 

 

 

Emma Pettersson

kan inte du göra ett inlägg om vilka ponnys och ridhästar som är finsat på gotland du får inte välja dina egna ;)

 

 

Svar: Detta har jag gjort så himla många gånger, men om du söker runt lite bland mina "Bloggsvar" så kommer du att finna det! :) 

 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0