Julklappshandel.

Har precis gjort min första Julklappshandel. Jag har nog aldrig varit såhär tidigt ute någongång förut, sen har jag väl aldrig haft så mycket pengar på kontot förut som jag har just nu heller, så ja det kan ju vara lite därför också.. ;)
 
 
Iaf så har jag varit inne på Coolstuff.se och spenderat 2000:-. En sida jag kan rekomendera, det finns lite roliga och lite smått onödiga grejer där som man kan ge bort i present. (de måste även ha de roligaste produktbeskrivningarna också, det är bara roligt att klicka in på allt och se vad som står, och sen typ köpa det mesta eftersom beskrivningen gör allt så mycket roligare..Bra säljteknik?)
Sen skall jag även köpa något nödvändigt och som de vill ha till var och en också. Men det tar vi senare. ;)
 
 
 
 
 

Golf, strax över ostbågar och strax under rökheroin på listan över beroendeframkallande saker. För den inbitne golfaren finns det inget tillfälle som inte skulle bli bättre med lite golf inblandat. En regnruskig söndagsmorgon runt halv sju? Golf. Sen kväll i november? Golf (med pannlampa). Syrrans bröllopsdag.... ja, ni fattar. Varje sekund är en bra sekund att öva puttar. Men det finns tillfällen då även den mest fanatiske golfentusiast måste hejda sig och sitta ner. Eller, det fanns kanske man ska säga. Vi har nämligen - som namnet på den här produkten tydligt demonstrerar - löst det problemet nu.

Nu kan du utnyttja tiden maximalt och i tid och otid finputsa dina puttar samtidigt som du utövar andra nödvändiga behov.

Och, ja, vi funderade på att uppfinna en golfblöja först men vi tyckte helt ärligt att det här var en smartare lösning.

Om du även vill bli grym på basket så kolla in Toalettbasket!

Innehåll
  • Mini green
  • Hål med flagga
  • 2 st bollar
  • Putter
  • Stör-ej skylt
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0