Helt galet.

Denna dag har enbart bestått av hästar och ligga i soffan och äta godis, typ. 
 
 
Castro och Stina fick en tur på ängen. Tänkte mycket på det Sylve sa även på Castro och han gick faktiskt riktigt bra. Det blev inget långt pass idag, men ja det kändes som sagt bra iaf. :)
 
 
Sen tog vi en tur med de små i skogen. Herr Q skall till en början vara rädd för typ allt och hoppa omkring så att jag får små hjärtattacker hela tiden. Jag sket i allt som hette jobb och lät honom istället gå som han ville och bara ha det mysigt, någongång måste han ju få det lätt också. ;) 
 
 
Fick mig ett gott skratt när vi skulle över diket in till gården på hemvägen. Ett helt vanligt vägdike, först en liten backe ner från vägen och sen ett litet vattendike som är 60-70cm brett. Mamma sa sist att Älgen tog ett väldigt stort språng sist vi red över, jag var helt säker på att hon överdrev ganska rejält då jag sett den hästen hoppa där förut och det har då inte varit något speciellt dramatiskt. Men denna gång vände jag mig om och fick då se en Älg som hoppade av uppe på backen, två meter upp i luften med frambenen över öronen och öronen spetsade, alltså hon såg å fruktansvärt rolig ut så jag höll på att dö. Jävla knashäst. Helt galen! 
 
 
Måste ta med kameran och försöka få det på film, för satan vad kul hon såg ut. ;) 
 
 
 
Världens sötaste Quando. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0