Fullt ös!

I helgen har jag haft fullt upp hela dagarna, därav den kassa uppdateringen, jobb, hoppkurs, dressyrtävling och middag har väl varit det som tagit upp min tid. 
 
 
 
Just nu sitter jag och väntar på att lite saker skall laddas ner så att jag sen kan åka ut till mina hästar.  Idag skall Älgkon hopptränas för Ninna, jag tömkörde henne igår, vilket gick helt okej, korsgalopp i det enklare varvet och vanlig galopp i det svåra, sen så väljer hon ut en del av varvet där hon skall sprätta runt, så om man inte är beredd så kör hon världens bock serie. Vet inte alls vart all den där energin kommit ifrån, hon har ju förut alltid varit ganska lat. haha. 
 
 
 
Nej nu borde det ha laddat klart tycker jag. :) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick hoppkursen och vad var det för någon hoppkurs? Vem har du tävlat och hur gick det?

2013-11-11 @ 11:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0