Vårstädning.

Är inne på bara en liten kort pause. Jag håller nämligen på och städar stallet idag, massa vintergrejs som skall bort och förövrigt så var/fortfarande är stallet riktigt äckligt skitigt. Än så länge har jag kommit ungefär halvvägs. Bilder på resultat kommer senare då det är några som undrat hur det ser ut där jag bor (för länge sen dock). :)
 
Sen kommer även veterinären ut till Salka vilken minut som helst. Så för tillfället är jag väldigt nervös.
 
 
När mamma slutat så skall alla hästar motioneras, jag har inte alls någon plan på hur, men alla utom Älgen skall iaf få röra på sig. :)
 
 
Nej om jag kanske skulle ta och bege mig ner till stallet igen. På återseende! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0