Resultat från igår.

Började att rida en Lb:2 på Quando. Han var ganska så seg och gick emot skänkeln istället för fram, vilket gör att han ser ganska tråkig ut och i ökningarna så blir det ingen skillnad. man vågar ju inte heller gå på för mycket för då kan man lika gärna hamna på marken. ;)
 
Men han gjorde väl det han skulle och utan några speciellt stora missar. Han skrapade ihop 65% vilket ledde till en 2a placering.
 
 
 
 
 
Stina fick sen gå en Lb:3. På framridningen gick hon bara och skakade på huvudet och vägrade att ställa sig åt något håll, så jag sa till mamma att hon skulle stryka oss, men hon tvingade mig att rida ändå. ;)
 
När jag kom ut till banan så blev hon lite bättre, men visst kom det lite skakningar och hon låg på som bara den. Men hon gjorde det hon skulle på ett helt okej sätt, trots att det inte kändes speciellt bra. Jag var själv ganska onöjd med ritten då jag vet att hon kan så mycket bättre.
 
Men iaf så skrapade hon ihop 68%, vilket är väl 10% mer än vad jag trodde vi skulle få. ;) hehe Och detta ledde till en blå/gul. :)
 
Lillponnyn kommer och slår skiten ur de stora dressyrhästarna, precis som det skall vara med andra ord. ;)
 
 
 
 
Bilder och filmer kommer senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0